13 januára 2008

Vitajte na našej prvej lekcii v roku 2008

Milé dámy a pán, milé kolegyne a kolegovia!

Pohľadnica kominára pre šťastieV novom roku 2008 Vám srdečne prajem
veľa zdravia,
veľa spokojnosti v súkromí Vašich domovov,
veľa každodenných radostí s Vašimi najbližšími.

Naša spoločná práca nech Vám prinesie
úžitok ale i potešenie zo získaných nových vedomostí.

Vaše úspechy pri štúdiu na UTV
nech Vás povzbudia do ďalšej tvorivej iniciatívy
pri používaní personálneho počítača.



4 komentáre:

stefany povedal(a)...

ahoj Milanko, buď takm láskavý a zmeň si svoju adresu, mysli na to, že sme už temer starci, Stefany

stefany povedal(a)...

Ešte mi vadí tvoje fotka, naháňa mi hrôzu svojou vážnosťou, mám radšej tvoj humor a bolo by dobre ho vidueť aj na Tvojej fotke
Prosím, aj ja sa chcem naučiť urobiť takúto stránku.
Teším sa na Tvoju hodinu
Stefany

Milan povedal(a)...

Milá Stefany!
Ďakujem za reakcie na môj pokus.
Názov celého účtu "tretiveknalinke" som vybral zámerne.
1. aby sa to ťažko zapamätalo a aby v rámci neho diskutovali len tí, ktorým je to určené, to znamená naša skupina seniorov
2. vybrané meno sa nezverejňuje vo vyhľadávačoch, a ani vaše komentáre.
3. fotku si možno nájdem inú, potom si ju vymením.

Senior Guru povedal(a)...

Myslím si, že tento príspevok by sa dal aj trošku krajšie graficky upraviť.