28 apríla 2008

Exkurzia je za nami

Naše podujatie sa nám podarilo uskutočniť, myslím, že prechádzka po Bratislave sa nám vydarila. Aj napriek dvom miestam stretnutia sa nám podarilo prísť včas na štartový bod našej prechádzky. Mimoriadne sa nám vydarilo počasie. Naša sprievodkyňa bola veľmi príjemná dáma, jej výklad bol zaujímavý a naše znalosti o Bratislave sa určite rozšírili. Pán Babinský v komentári k predchádzajúcemu článku vyhodnotil podujatie veľmi pozitívne, pochválil organizátorov, čo mňa potešilo a určite to potešilo i kolegyňu Krumlovú. Jej iniciatívu s potešením musím vyzdvihnúť i ja.

Ja som už stihol niekoľko fotografií pripraviť i do albumu. Je to album verejný, ale ak niekto z účastníkov exkurzie má námietky proti zverejneniu jeho osoby na fotografii, nech mi dá vedieť. Samozrejme, že dotknutý záber odstránim. Ďalšia poznámka: snímok napravo je prenesený do tohoto blogu priamo z uvedenáho albumu, ak naň kliknete myšou, otvorí sa priamo v albume Picasa s názvom Exkurzia-BA, v ktorom som ho zverejnil. Takže to je vlastne hypertextový odkaz. Spôsob prenesenia fotografie do blogu ale vyžaduje už pokročilejšie znalosti, lebo je treba písať do kódu HTML.

Aj p. Babinský už publikoval svoje fotografie, album si môže verejnosť pozrieť na URL: http://picasaweb.google.sk/miro.babinsky/FotoExkurziaBratislavou24_4_08
Na základe pripomienok p. Babinského som zo všetkých príspevkov odstránil linky na neverejné albumy poslucháčov. Prosil by som zvážiť, či nie je možné u niektorých poslucháčskych albumov zmeniť nastavenie na verejné a sprístupniť ich pre ostatných poslucháčov.
Bočný panel s názvom "Doporučené stránky" som ponechal len pre odkazy na stránky. Pridal som ale panel odkazov s názvom "Verejné fotoalbumy" kde chcem uverejňovať linky na verejné albumy poslucháčov a lektorov.

Vynikajúce počasie sobotňajšieho predpoludnia ma vylákalo na ďalšiu prechádzku (doprava bola zadarmo), tentoraz na Bratislavský hrad. Jarné zazelenanie prírody bolo asi práve v najlepšom rozvoji pre zachytenie farebnej pestrosti výhľadov z hradu a na hrad s jeho okolím. Prehliadnite si prosím ďalší fotoalbum, ktorý som krátko pomenoval Hrad. Sú v ňom snímky nafotografované 26.4.2008. Podotýkam, že obrázok je prenesený priamo z albumu s využitím odkazu "Prepojenie na túto fotografiu" a doplnením kódu HTML o veľkosť obrázku 160 pix, zarovnanie doľava a zobrazenie titulku odkazu.

Žiadne komentáre: